کد خبر: 32548
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
طرح عمرانی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: ۲۰۴ میلیارد ریال در سال مالی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای توسعه و عمران روستاهای کمتر توسعه یافته این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، محمدمراد راغ پور افزود: این میزان اعتبارات برای اجرای ۴۰ طرح عمرانی در نظر گرفته شده که در صورت جذب این میزان اعتبار ، جمعیت قابل توجهی در این روستاها از بهبود امکانات رفاهی بهره مند خواهد شد.

وی بیان کرد: این طرح ها در زمینه بهسازی معابر روستایی ، احداث پارک، پیاده روسازی، ساخت کانال هدایت سیلاب، زیرسازی و آسفالت است.

راغ پور تصریح کرد: این طرح ها در قالب طرح هادی در راستای بهبود محیط روستایی، بالابردن سطح استانداردهای زندگی، توسعه خدمات رسانی به روستائیان و افزایش رضایتمندی ساکنان روستاهای اجرا می شود.

وی اظهار داشت: بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال  اعتبار در سال گذشته برای توسعه و عمران روستاهای این شهرستان اختصاص یافت که از این میزان ۵۰ درصد تخصیص یافت.

راغ پور ابراز کرد: ۱۰۴ میلیارد ریال از اعتبارات عمران روستایی این شهرستان در سال مالی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در راستای بهبود محیط روستایی و توسعه خدمات رسانی به روستائیان تخصیص یافت.

وی تصریح کرد: این میزان اعتبار برای ۳۵ طرح در زمینه بهسازی معابر روستایی ، پیاده روسازی، ساخت کانال هدایت سیلاب، زیرسازی و آسفالت  هزینه شد.

راغ پور افزود: زیرسازی، بسترسازی و آسفالت ۱۲۰ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در دست اجراست که تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

وی بیان کرد: آسفالت این میزان معابر با اعتباری بیش از۲۶۰ میلیارد ریال از محل قیر رایگان و اعتبارات استانی انجام و در صورت جذب این میزان اعتبار ، جمعیت قابل توجهی در این روستاها از بهبود امکانات رفاهی بهره مند خواهد شد.

راغ پور تاکید کرد: تاکنون طرح هادی در ۵۲ روستای بالای ۲۰ خانوار و پنج روستای زیر ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده است.

امسال آسفالت ۶ روستای این شهرستان به مساحت ۵۰ هزار متر مربع امسال انجام شد.

شهرستان گچساران دارای۱۲۲ روستا و ۳۰ هزار و نفر جمعیت روستایی، ۳۸دهیاری و ۴۴ روستای دارای شورای اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =