کد خبر: 32499
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
موسوی

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس بر ضرورت برندسازی و مدرن سازی شیوه بازار در شبکه تعاونی روستایی تاکید کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، سید کاظم موسوی در دومین جلسه شورای هماهنگی سازمان تعاون روستایی استان فارس بیان کرد: نیاز است در رویکردها و نگرش‌های تعاونی تغییر ایجاد کنیم و از ظرفیت کامل شبکه تعاون روستایی در راستای رونق کشاورزی استفاده کنیم.

به نقل از تعاون روستایی، موسوی با اشاره به بهره‌وری در شبکه تعاون روستایی و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، گفت: بهره‌وری مولفه ضروری در فعالیت‌های اقتصادی و خدماتی تعاونی‌ها می باشد و تعاونی‌های بهره‌ور می توانند در تنظیم بازار محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی موفق عمل کنند.

موسوی با تاکید بر مولد سازی زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های شبکه تعاون روستایی بر راه‌اندازی باراندازهای مبدا محصولات کشاورزی در شهرستان‌ها اشاره کرد وگفت: با ایجاد این بارانداز و بازارچه‌ها و احداث سردخانه در کنار این باراندازها به دنبال عرضه مستقیم محصولات کشاورزان به مصرف‌کنندگان هستیم.

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس ادامه داد: با توجه به ضعف قوانین در حمایت از تعاونی‌ها و تشکل‌ها نیاز است در قوانین بالادستی از جمله برنامه هفتم توسعه، بودجه سالیانه و ... پیش بینی لازم در راستای حمایت از توسعه کمی و کیفی تعاونیها انجام شود و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می‌توانند نقش بسزایی در حمایت از تعاونی‌ها و تشکل‌ها داشته باشند.

موسوی خاطرنشان کرد: روح تعاونی علاوه بر اجرای برنامه ها  در تفکر، ایده و سیاست‌های سازمان باید ساری و جاری باشد و نیاز است تمام فرآیندهای شبکه بر پایه همفکری و مشورت انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =