کد خبر: 32431
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
جشنواره ورزشی تابستانه بازیهای بومی

با حمایت مجموعه گردشگری تفریحی باغرو پنجمین جشنواره ورزشی تابستانه بازیهای بومی و محلی بخش هیر برگزار شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از سایت خبری فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی و به نقل از هیات روستایی استان اردبیل، پنجمین دوره از جشنواره های تابستانی مسابقات بومی و محلی در مجموعه گردشگری و تفریحی باغرو با استقبال بیش از ۲۰۰ شرکت کننده برگزار شد.
این مسابقات همزمان با عید غدیر خم در محل گردشگری باغرو با حضور حسین زاده مسئول اداره ورزش و جوانان بخش هیر،محمدخانی رئیس هیات فوتبال بخش هیر ، مصدق رئیس هیات ورزشهای بومی و محلی بخش هیر به همراه اعضای این هیات : احدی، پروری ، قاسمی و حسینی تبار ، عالی رئیس هیات بدمینتون بخش هیر ، خاکپور نایب رئیس کمیته بدنسازی و پرورش اندام بخش هیر برگزار شد و نفرات برتر در رشته های طناب کشی در بخش آقایان ، دارت در بخش بانوان ،داژبال در بخش دختران و گل کوچک دربخش پسران به شرح ذیل معرفی گردیدند.
در رشته طناب کشی دربخش آقایان : تیم قدرت ، باحضور آقایان حسین فرازی ، حسن رزمجو ،محسن قدیر پور و عبدالله قدیرپور بعنوان تیم برنده اعلام شدند.
در رشته دارت در بخش بانوان : زینب اکبری نفر اول ، شهلا کیانپور نفر دوم و الینا اسدپور و پریا عین اللهی با کسب امتیاز های برابر هردو بعنوان نفر سوم مسابقه ، معرفی گردیدند.
در ادامه طی اجرای مسابقه گل کوچک در بخش پسران : تیم ستارگان باحضور محمدرضا صادقی، نیما بالازاده ، امیرحسن هاشمی و امیرمهدی هاشم وند بعنوان تیم برنده اعلام شدند.
در رشته داژبال در بخش دختران : تیم الف با حضور الیسا رزمجو و ال آی رحمانی بعنوان تیم اول و تیم پ باحضور اسرا صدیقی و زینب فرهادی بعنوان تیم دوم اعلام شدند.
لازم به ذکر است با هماهنگی صورت گرفته از طرف اداره ورزش و جوانان و مجموعه گردشگری و تفریحی باغرو این جشنواره ها تا پایان تابستان روزهای جمعه با حمایت مالی این مجموعه گردشگری به مدیرعاملی اقایان اکبرزاده و فکری بصورت منظم برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است این مجموعه در جاده خلخال،۱۷کیلومتری اردبیل قرارگرفته که نمایشگاه صنایع دستی،پذیرایی و سلف سرویس،جاذبه های گردشگری بکر و آلاچیق های سنتی و بومگردی،توزیع و فروش میوه های ارگانیک ،فضای بازی برای کودکان،استراحت گاه ویژه مهمانان و گردشگران و ..‌از امکانات مجموعه گردشگری و تفریحی باغرو می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =