کد خبر: 32417
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
گندم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از خرید ۱۷۶ هزار تن گندم از کشاورزان این استان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، سید عماد شاهرخی روز پنج شنبه در جلسه شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر ایجاد احساس پویایی در سازمان تاکید کرد و گفت: خدمت‌رسانی، فساد ستیزی، کار انقلابی و جهادی در راستای اهداف دولت مردمی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان است.

وی بر تدوین برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت در راستای رویکردها و اهداف سازمان جهاد کشاورزی تاکید کرد و گفت: با تشکیل اتاق فکر در هر حوزه و ارتباط بیشتر با مرکز تحقیقات، سرکشی به مراکز، روستاها و پهنه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی و کاربردی برای همکاران الگوی کشت مناسب برای سال آینده ترسیم شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان رشد خرید گندم را حاصل تلاش همه همکاران و برنامه ریزی های کلان کشور دانست و گفت: تا کنون ۱۷۶ هزار و ۶۰۰ تن گندم خریداری شده است که نسبت به مدت زمانی مشابه سال گذشته ۱۰۷ درصد رشد داشته است.

شاهرخی در خصوص طرح مردمی سازی یارانه‌ها گفت: تاکنون مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات این طرح برای هزار و ۳۰۰ بهره بردار جذب شده است.

وی تصریح کرد: از ارتباط مستمر با معاونین و مدیران کل ستادی وزارت در جهت رفع کمبودها غافل نشویم و از ظرفیت‌های نمایندگان مجلس و خیرین برای راه اندازی مجموعه‌هایی که عام المنفعه باشند استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =