کد خبر: 32397
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
آبرسانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پروژه آبرسانی در ۲۳۶ روستای استان زنجان اجرا می‌شود و در این زمینه مشکل آب ۵۱ روستا طی سه ماه سالجاری برطرف شده است.

به گزارش روستانیوز، علیرضا جزءقاسمی  با بیان اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان تحت پوشش آب و فاضلاب استان هستند، گفت: بیش از ۹۰ درصد جمعیت روستایی هم تحت پوشش هستند.

وی با بیان اینکه تمام روستاهای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب هستند، ابراز داشت: روستائیان آب را به صورت خودسرانه مصرف می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همچنین تعداد روستاهای با جمعیت فاقد تاسیسات و با جمعیت زیر ۲۰ خانوار هم ۱۳۷ روستا است.

جزء قاسمی با بیان اینکه در ۲۳۶ روستای استان پروژه آبرسانی اجرا می‌شود، تاکید کرد: مشکل آب ۵۱ روستا طی سه ماه سالجاری برطرف شده است.

وی بر لزوم مدیریت مصرف آب در استان تاکید کرد و بیان داشت: تحقق این مهم نیاز به همراهی مردم دارد و باید با شرکت آب و فاضلاب همکاری لازم را بکنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: آب کالای بسیار گرانی است و با کمبود بارش‌هایی هم که در استان داریم تنها راه چاره مدیریت مصرف آب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =