کد خبر: 32272
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
فرماندار شهرستان رزن:

فرماندار شهرستان رزن ضمن انتقاد از نحوه عملکرد اداره دامپزشکی در صدور مجوزها اظهار کرد: متاسفانه اداره دامپزشکی به جای کمک به تولید، مانع تولید شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، علی اصغر غفاری آثار در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان رزن از افزایش سطح زیر کشت گلخانه‌ها در شهرستان رزن خبر داد و گفت: سطح زیر کشت گلخانه‌ها در شهرستان ۲۲ هکتار است که هم اکنون ۱۰۰ هکتار مجوز ایجاد گلخانه با تخصیص آب صادر شده که منتطر دریافت تسهیلات هستند.

وی، یکی از اقدامات مؤثر در توسعه کشت‌های گلخانه‌ای را ایجاد زنجیره فروش برای گلخانه داران عنوان کرد و افزود: تا چند روز آینده سورتینگ و فروش محصولات گلخانه با حذف واسطه در شهرستان رزن راه اندازی خواهد شد

فرماندار شهرستان رزن در ادامه ضمن ابراز گلایه مندی گفت: چرا باید مدیر کل دامپزشکی و رئیس نظام دامپزشکی استان علیرغم دعوتشان برای پاسخگویی به مشکلات مردم در جلسه حضور نداشته باشد.

غفاری آثار ضمن انتقاد به استعلام‌های تکراری و نامه نگاری‌های اداره دامپزشکی شهرستان رزن افزود: اداره دامپزشکی شهرستان در اجرای چندین طرح تولیدی و خدماتی بخاطر سخت گیری غیرعلمی کارشناسان خود، در بسیاری از موارد که قابل اغماض بوده‌اند ناموفق عمل کرده و این موارد بارها مورد اعتراض مردم، تولید کننده ها و مسئولین ارشد اجرایی و قضائی شهرستان قرار گرفته است.

وی، ضمن انتقاد از نحوه عملکرد اداره دامپزشکی در صدور مجوزها هم اظهار کرد: متأسفانه اداره دامپزشکی به جای کمک به تولید خود مانع تولید شده است.

فرماندار رزن افزود: چندین سال است که دامپزشکی با بهانه‌هایی مانع از ایجاد مرغداری در شهرستان رزن شده بود زمانی مرغداری با ۱۰۰ میلیون احداث می‌شود اما حالا با ۱۰ میلیارد هم مرغداری احداث نمی‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه دامپزشکی شهرستان از نظر مدیریت ضعیف‌ترین اداره شهرستان بوده که بیشترین نارضایتی را در میان ارادت دارد؛ گفت: چون توان حل مسائل و مشکلات مردم را ندارند صورت مسئله را پاک می‌کنند و مردم شهرستان مطمئن باشند با جدیت تمام این مشکل را هم حل خواهیم کرد

وی از ایجاد کارخانه خوراک دام طیور در شهرستان رزن خبر داد و گفت: هم اکنون این واحد ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

غفاری آثار با بیان اینکه بیشترین رازیانه کشور در شهرستان رزن کشت و تولید می‌شود؛ اظهار کرد: برند رزن باید به نام شهرستان رزن ثبت شود.

فرماندار رزن کمبود نیروی در اداره جهاد کشاورزی، کشت دوم محصولات کشاورزی و استفاده بیش از حد سموم در رزن را از مشکلات حوزه کشاورزی شهرستان رزن دانست و افزود: روند تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی برای احداث گلخانه و الحاق زمین به روستاها توسط جهاد کشاورزی تسهیل شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =