کد خبر: 32158
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
ورزش روستایی

همزمان با عید غدیر خم جام پرچم در رشته مینی فوتبال با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار در سراسر ایران آغاز می‌شود.

به گزارش روستانیوز، سرپرست هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان با بیان اینکه استان اصفهان پایلوت و نمونه در این طرح انتخاب شده گفت: این استان با داشتن بیش از هزار روستا با جمعیت بیش از ۶۰۰ هزار نفر حدود هزار و سیصد و هفتاد تیم را در این رویداد بزرگ به نام خود دارد که بیشترین تیم ثبت نام شده در بین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

مهدی اسدی با بیان اینکه چشم پرچم جایگزین جام خوشه چین که مخصوص گل کوچیک در کشور شده گفت: این جام در رشته مینی فوتبال و در دو بخش آقایان و بانوان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این جام ابتدا در مرحله منطقه‌ای و پس از آن شهرستانی، استانی و در پایان مرحله کشوری آن برگزار خواهد شد افزود: این جام در کنار ایجاد شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان روستایی زمینه‌ای هم برای کشف استعداد‌های آنهاست تا برترین‌ها پس از شناسایی به تیم ملی مینی فوتبال معرفی و در رقابت‌های جهانی شرکت کنند.
اسدی گفت: تمامی هزینه‌های جانبی چه زیرساختی و چه امکاناتی و تجهیزاتی در این جام برای تمامی روستاییان رایگان خواهد بود و فقط ۵۰ درصد هزینه بیمه ورزشی به مبلغ ۱۵ هزار تومان را باید ورزشکاران پرداخت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =