کد خبر: 31865
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
مدرسه

ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان کوهرنگ با سرعت ادامه دارد.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری:پس از سفر رییس جمهور به روستای لبد شهرستان کوهرنگ، ساخت دو مدرسه در این روستا آغاز شد، که اکنون پیشرفت فیزیکی آن ۴۵ درصد است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت دو مدرسه جدید در روستای لبد شهرستان کوهرنگ از مصوبات سفر رییس جمهور به استان بود.

آقای رهی گفت: رییس جمهور در سفر به این منطقه قول ساخت ۲مدرسه و تجهیز و نوسازی مدرسه فعلی را داد که اداره آموزش و پرورش و اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان یک روز بعد، عملیات ساخت و تجهیز مدارس را آغاز کردند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۹ باب مدرسه جدید یک تا سه کلاسه در شهرستان کوهرنگ از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و خیری در دست احداث است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: در سفر رییس جمهور به استان ۲۱۰ میلیارد تومان برای توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان اختصاص یافت که این اعتبارات در قالب پنج سرفصل از جمله حذف ۴۰ مدرسه کانکسی با همکاری بنیاد برکت، تکمیل استخر شهدای دانش‌آموزی شهید استکی، تکمیل اردوگاه‌های دانش‌آموزی، تخریب و بازسازی مدارس و تکمیل سالن ورزشی هزینه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =