کد خبر: 31671
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
مسکن روستا

فرمانده سپاه ناحیه شفت گفت: ۳۰ واحد مسکن محروم با همکاری سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی و با هزینه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شفت احداث شده است.

به گزارش  روستانیوز به نقل از مهر، سرهنگ احمد نقدپور پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش بسیج و سپاه در رفع محرومیت‌ها، اظهار کرد: بسیجیان و گروه‌های جهادی همواره پای ثابت خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومان هستند و تلاش‌های مخلصانه آنها در طی این سال‌ها بر کسی پوشیده نیست.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با بیان اینکه بسیجیان و گروه‌های جهادی در شفت طی چند ماه اخیر ۳۰ واحد مسکن محرومین را ساخته و در اختیار نیازمندان قرار دادند، افزود: هزینه احداث این تعداد از واحد مسکن محرومین چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شده است.

وی با بیان اینکه خیران یکی از ارکان اصلی محرومیت زدایی در کشور محسوب می‌شوند، بیان کرد: ۵۰ درصد اعتبارات جذب شده از محل سپاه پاسداران و کمیته امداد (محل هدایای مقام معظم رهبری در کمک به نیازمندان) بوده و مابقی با کمک خیران ساخته شده است.

نقدپور با اشاره به ضرورت رسیدگی به سایر محرومان و نیازمندان شهرستان شفت، گفت: شفت دارای محرومیت‌های زیادی است که رفع آنها نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و خیران و گروه‌های جهادی است.

فرمانده سپاه ناحیه شفت محرومیت زدایی و رسیدگی به محرومان را از اهداف عالیه انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد: وظیفه ما خدمت رسانی به محرومان در نقاط دور افتاده و روستاها و شهرها است و سپاه در این راستا از هیچ تلاش و خدمتی دریغ نخواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =