آسفالت

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: عملیات آسفالت و بهسازی و آماده‌سازی حدود ۱۵ روستا در سطح این شهرستان با ۱۸ میلیارد تومان اعتبار هم اکنون در دست اقدام است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، «صدرالله بابلی» روز شنبه در حاشیه بازدید از عملیات بهسازی و سامان دهی روستاهای " گاوچالی فولادی " از توابع بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب به همراه نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از اقدامات دولت بحث خدمات‌رسانی به روستاییان است که رئیس جمهور و استاندار کرمانشاه نیز بر آن تاکید دارند.

وی اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک نهضت بهسازی و آسفالت در سطح روستاهای شهرستان را شروع کرده و این اقدام در راستای خدمات شایسته به روستاییان است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: در روستای «گاوچالی» و «فولادی» حدود پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر آسفالت با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در حال انجام است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امسال از محل اعتبارات ملی بیش از  ۱۸ میلیارد تومان جهت تکمیل طرح هادی ۱۵ روستا در شهرستان سرپل ذهاب تخصیص یافته که ۱۱ روستا  در مرحله آسفالت و بقیه روستاها در مرحله جدول گذاری و تکمیل پروژه طرح هادی هستند.

«شهریار حیدری» ادامه داد: این گونه اقدامات باعث پایداری جمعیت، توسعه روستای و خوشحالی مردم خواهد شد و حق مردم روستا است که از این گونه امکانات و خدمات بهره‌مند باشند.

وی اظهار داشت: انتظار است در سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه اعتبارات ویژه جهت تکمیل مابقی طرح هادی در روستاهای شهرستان های سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین اختصاص پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال های گذشته به بطور متوسط در هر شهرستان یک تا ۲ روستا طرح هادی داشت ولی در سال جاری بیش از ۳۰ روستا در شهرستان‌های سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین آماده اجرای طرح هادی هستند که یک جهش بسیار خوبی است و با وجودی که از نظر اعتبارات و تسهیلات وضعیت دولت مناسب نیست با این شرایط اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: انتظار داریم در آینده نزدیک طرح هادی در بقیه روستاها هم تکمیل شود و در سال آینده روستاهای بیشتری از نظر اجرای عملیات طرح هادی تحت پوشش  فعالیت های بنیاد مسکن قرار بگیرند.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق،  هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد که تعدادی از روستاها در حریم مرز واقع هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =