کد خبر: 31214
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
فرماندار تنگستان

فرماندار تنگستان گفت: ۷۰ درصد جمعیت شهرستان تنگستان در روستاها زندگی می‌کنند.

به گزارش روستانیوز، احمد لطفی صبح سه‌شنبه در نشست حمایت از خانواده جوانی جمعیت شهرستان اظهار داشت: علت عدم فرزند آوری تغییر سبک زندگی در کشور است.

وی اضافه کرد: نیاز است همه برای گفتمان تغییر سبک زندگی جهت رشد جمعیت و فرزند آوری بیشتر در کشور همکاری و همراهی کنند.

فرماندار تنگستان افزود: با توجه به اینکه شهرستان بیش از ۷۰ درصد آن روستایی است دهیاران و شوراهای برای حمایت بیشتر از فرزند آوری خانواده‌ها برای تغییر سبک زندگی در روستاهای همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پایه کار در خانواده زنان هستند باید نگاه خانواده‌ها جهت فرزند آوری تغییر کند.

لطفی بیان کرد: نیاز است کارشناسان حوزه بانوان در راستای ایرادات عدم فرزند آوری به زنان کشور را راهنمایی نمایند و خطرات آن را گوشزد کرد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: مشاور و رئیس امور بانوان و خانواده شهرستان نیاز است در شهرستان هسته‌های بانوان تشکیل در جهت عواقب و بیماری‌هایی که بانوان از عدم فرزند آوری ممکن است دچار شوند بیان کنند.

وی افزود: در این دولت جهت فرزند آوری بسته‌های حمایتی و حل مشکلات خانواده‌هایی که نابارور هستند برای پشتیبانی بعضی از دستگاه‌ها فضایی و مقدماتی فراهم شده است.

لطفی بیان یاد آورشد: یکی از موضوعاتی که نیاز است در جامعه جلوگیری گردد بحث طلاق است باید مشاوران اجتماعی و مددکاران راهنمایی لازم بای این افراد جهت منصرف کردن و بازگرداندن آنها به زندگی مشترکشان داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =