کد خبر: 30753
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
استاندار کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه تصفیه خانه غدیر درحال تجهیز نهایی است، گفت: مشکل کم آبی شهر کرمانشاه بزودی مرتفع می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر،  بهمن امیری مقدم عصر شنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی آبرسانی به شهر کرمانشاه که با حضور مدیران عضو این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته توجه و برنامه ریزی‌های لازم را به حل مشکل آب شرب کرمانشاه به عنوان یکی از اولویت‌های کاری مهم قرار دادم و به همین منظور این قرارگاه در راستای تسریع بر حل و رفع موانع پیش روی پروژه و بررسی دقیق آن تشکیل شد.

وی افزود: طی همین مدت اقدامات بسیار خوبی برای حل مشکل آبرسانی به شهر کرمانشاه صورت گرفته که همین مدل کار نیز باید برای دیگر شهرستان‌هایی که مشکل کم آبی دارند، اجرایی شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در خصوص انتقال آب و حل مشکل کم آبی شهر کرمانشاه یک کار بسیار مؤثر و خوب انجام شده است، خواستار تداوم و استمرار این تلاش‌ها برای حل نهایی مشکل قحطی آب در بعضی از مناطق کرمانشاه شد.

امیری مقدم بیان کرد: طی چند ماه گذشته اقدامات بسیار خوبی برای حل مشکل انتقال آب و رفع مشکلات تأمین آب شرب شهر کرمانشاه صورت گرفته و حل این مشکل یک الگوی کاری برای اجرای دیگر پروژه‌ها است که بزودی هم با افتتاح تصفیه خانه غدیر و انتقال آب از سد گاوشان مشکلات قطعی و کم آبی شهر کرمانشاه تا حدود زیادی رفع خواهد شد.

وی نوع عملکرد و تلاش در قرارگاه عملیاتی آبرسانی به شهر کرمانشاه را یک الگوی کاری برای انجام دیگر پروژه‌ها و طرح‌ها در استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: هر گونه همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌ها منجر به بهره وری و تسریع در حل مشکلات می‌شود که از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم این نوع الگو را در اجرای برنامه‌های خود قرار دهند و با تعامل و همفکری با یکدیگر در راستای حل مشکلات اقدام کنند.

استاندار کرمانشاه همچنین خواستار انجام یک برنامه ریزی دقیق برای حل مشکلات باغات استان کرمانشاه در خصوص مسائل کم آبی شد و برخورد با چاه‌های غیر مجاز به صورت یک کار ویژه شد.

امیری مقدم با بیان اینکه هیچ دستگاهی حق ندارد حتی یک ریال از اعتبارات استان کرمانشاه را برگشت بزند، گفت: چند وقت گذشته ۶۰ میلیارد تومان از اعتبارات استان به خاطر کم کاری مدیری در حال برگشت بود که سریعاً مانع از انجام این کار شدیم زیرا اعتقاد داریم که استان کرمانشاه با توجه به مشکلات و مسائل خود باید تمام اعتبارات خود را جذب کند و تلاش خود را برای جذب اعتبارات بیشتر نیز بکار گیرد.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با مجمع خیرین کشور داشتیم مقرر شد که با همکاری این عزیزان مشکلات کم آبی بیش از ۶۰ روستا در استان کرمانشاه حل شود بنابراین دستگاه‌های ذیربط نسبت به پیگیری این موضوع و استفاده از توان مجمع خیرین سریعاً اقدام کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه فرمانداران موظف هستند که وجود هر گونه معارض در بحث اجرای طرح‌های آبرسانی را رفع کنند، گفت: هیچ دستگاهی حق ندارد که برای اجرای طرح‌های آبرسانی مانعی ایجاد کند زیرا این موضوع از مهمترین اولویت‌ها در استان کرمانشاه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =