محسن مولوی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از جذب ۶۸ درصد از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، محسن مولوی ظهر سه شنبه در کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۹۸ درصد اعتبارات مشاغل خانگی و ۶۸ درصد از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان جذب شده است، اظهار کرد: اعتبارات مشاغل خانگی طی دو مرحله جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان برای ایجاد اشتغال خانگی می‌توانند در ۵۰۹ رسته ثبت نام کنند، ادامه داد: اعتبارات مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری بالغ بر ۶۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پنج هزار و ۶۵۰ پرونده تشکیل شده در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به بانک‌های عامل استان معرفی شده است، تصریح کرد: مبلغ مورد نیاز این پرونده‌ها ۶۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

مولوی عنوان کرد: تاکنون ۴۴۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از تسهیلات مورد نیاز اشتغال پایدار روستایی و عشایری به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

وی مطرح کرد: امسال ۳۹ دستگاه اجرایی باید بیش از ۱۹ هزار شغل در چهارمحال و بختیاری ایجاد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =