مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون از ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی در زنجان ۶۱ هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، رضا خواجه‌ای ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، از وجود ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۷ درصد این واحدها معادل ۶۱ هزار واحد مقاوم سازی شده است.

وی اظهار کرد: امسال ۴ هزار و ۲۳۰ فقره برای مقاوم سازی به بانک‌ها در استان زنجان ابلاغ شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: همه این واحدها برای بانک‌های عامل معرفی شدند و این بانک‌ها همکاری خوبی دارند و تا کنون ۳ هزار و ۵۰۰ واحد هم عقد قرار داد صورت گرفته است.

خواجه‌ای تاکید کرد: هزار و ۳۸۰ واحد هم از این واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان تمام شده و به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی افزود: مقاوم سازی بافت‌های فرسوده ضروری‌ترین اقدام در جهت توسعه روستایی است و توسعه مقاوم سازی بافت‌های فرسوده موضوعی است که در حوادث کارکرد آن بیشتر مشخص می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: نظارت بر ساخت و سازهای روستایی به صورت اصولی و ترویج فرهنگ مقاوم‌سازی از اهداف اصلی بنیاد مسکن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =