کد خبر: 30509
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
استاندار سمنان

استاندار سمنان با بیان اینکه دامداران و عشایر استان تسهیلات ۱۰ درصدی دریافت می‌کنند، گفت: این تسهیلات برای کاهش مشکلات دامداران و توسعه کاریشان است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر جمعه در بین مردم روستای بدشت شاهرود به میزبانی مسجد جامع این روستا با بیان اینکه حمایت از دامداران و مشاغل روستایی و عشایری اولویت دولت است تاکید داشت: افزایش ماندگاری روستاییان هدف گذاری شده است.

وی با بیان اینکه برای کاهش مشکلات حوزه دامداران و مشاغل روستایی و عشایری حمایت‌های خوبی صورت می‌گیرد، افزود: دامداران و عشایر استان برای دریافت تسهیلات ۱۰ درصدی به بانک عامل مرتبط با تسهیلات کشاورزی و روستایی مراجعه کنند.

استاندار سمنان همچنین گفت: تأمین قیر برای راه دسترسی بین مزارع روستا از محل اعتبارات بسیج تأمین خواهد شد.‌

هاشمی با بیان اینکه مطالعه تاریخ روستای بدشت نشان از تدین، دین باوری و اعتقادات قوی مردم این روستا دارد، ابراز کرد: موضوع آب شرب روستای بدشت باید ظرف مدت یک هفته تعیین تکلیف شود.

وی افزود: تعیین سرمایه گذار برای کاروانسرای روستای بدشت طی جلسه‌ای با حضور نمایندگان اداره کل اوقاف و امور خیریه، شورای روستا و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طرف مدت یک ماه تعیین تکلیف شود.‌

به گزارش مهر، بدشت در شش کیلومتری جنوب شرقی شهر شاهرود و در مسیر شاهرود- میامی قرار دارد. هشتمین برنامه کاروان خدمت و ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره مسئولان استان سمنان با مردم در این منطقه در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =