کد خبر: 30392
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
کاشمر

فرماندار کاشمر گفت: ایجاد زنجیره‌های تولید در راستای اشتغال پایدار یکی از ضروریات شهرستان کاشمر است.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، امیر دائی صراف، فرماندار کاشمر در نشست بررسی مشکلات و مسائل روستا‌های کاشمر که با حضور دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی و فرح دشت  افزود: روستا‌های شهرستان ظرفیت‌های زیادی در حوزه اشتغال روستایی دارد که باید این ظرفیت‌ها به مردم اطلاع رسانی شود.

وی خاطر شنان کرد: بررسی و رفع مشکلات مردم به ویژه روستائیان برای ارائه خدمات بهتر به مردم یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است.
فرماندار کاشمر  با تاکید بر اینکه بازنگری طرح هادی روستا‌ها یکی از مشکلات مشترک بین همه شورا‌های اسلامی و دهیاران است، گفت: ۱۰ تا ۱۵ سال از بازنگری طرح‌های هادی روستایی می‌گذرد و تامین اعتبار لازم برای بازنگری طرح هادی روستا‌ها در سفر هیات دولت به استان مصوب و در حال حاضر از سوی بنیاد مسکن بازنگری طرح هادی روستا‌ها در دست اقدام است.


دائی صراف افزود: طرح هادی، ساخت و ساز در محدوده روستا، بهسازی راه روستایی، اصلاح قنوات، اصلاح شبکه آب روستایی، مشکل ارتباط تلفن همراه و ثابت، مشکلات ورزشی، اصلاح و بهسازی شبکه روشنایی معابر روستا‌ها از جمله مواردی است که مطرح شد و پیگیری می‌شود.
وی با بیان اینکه اشتغال یکی از موضوعات اولویت دار و مهم در است که به صورت مداوم در قالب کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بحث و بررسی می‌شود، گفت: اشتغال باید دغدغه تمام مدیران باشد تا به نتیجه مطلوب و مثبت در حوزه اشتغال پایدار و کاهش بیکاری برسیم.
فرماندار کاشمر افزود:  شغل اکثر مردم شهرستان به خصوص در روستاها، کشاورزی است که می‌توان با استفاده از ظرفیت اداره ترویج جهاد کشاورزی، زنجیره‌های تولید در هر روستا شکل گیرد.


دائی صراف با اشاره به اینکه ایجاد زنجیره‌های تولید در راستای اشتغال پایدار یکی از ضروریات شهرستان کاشمر است، تاکید کرد: ایجاد اشتغال مطمئناً کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی را به دنبال دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =