کرج

مدیر منطقه ده شهرداری کرج در آیین افتتاح بوستان خلج آباد (صاحب الزمان عج الله) که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری، خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران، معتمدین محلات، روحانیت معظم، شهروندان و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: رختِ محرومیت شایسته محلات شهیدپروری همچون کلاک و خلج آباد نیست و می کوشیم تا بخشی از نیازها و کمبودها و مشکلات انباشته شده را مرتفع نماییم.

به گزارش روستانیوز، سید احمد حسینی عصر با اشاره به اینکه پروژهِ بوستان خلج آباد از بهمنِ ۱۴۰۰ لغایت امروز در دستِ احداث بوده و با دستانِ توانا و زحمتکش مهندسین و کارگرانِ خدوم منطقه به ثمر نشسته است ، ارزش ریالی پروژه را ۲۰ میلیارد ریال و مساحت آن را سه هزار مترمربع در فاز یکم عنوان کرد و افزود: طی چند ماهِ اخیر چندین طرح پاکداشت محله به محله با هدف رفع مشکلات و نازیبایی ها در نقاطی همچون خلج آباد، کلاک، حصار و... اجرایی شده و کمترینِ دستاورد آن لبخندی بوده که به چهره شهروندان نشانده است.

وی از توزیع صدها تن آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه با اعتبار میلیاردها ریالی طی چند ماه اخیر در راستای ساماندهی و رفع خرابی معابر خبر داد و تصریح کرد: شاید تبدیلِ اراضی خُرد آزادسازی شده بناهای تخریبی در خط ۴ حصار به عرصه فضای سبز و ساختِ «پاتوق محله» در اراضی بزرگ تر یکی از اقدامات ماندگاری باشد که طی همین مدت زمان اندک عملیاتی گردیده است.

حسینی ضمن قدردانی از حمایت های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از برنامه ها و اقدامات عمرانی در دست اجرا ،خاطرنشان کرد: اینکه شهردار و معاونین ایشان امروز قبل از شروع ساعت خدمت برای بررسی مشکلات و مسائل جاری در منطقه حضور یافتند، خود به تنهایی گواهِ اراده مدیریت شهری برای خدمتگزاری، مانع زدایی و پاسخگویی می باشد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج نیز با بیان اینکه سعادتی بالاتر از توفیقِ خدمت در محلات کم برخوردار وجود ندارد و این مهم در دوره کنونی با راهبردِ محله محوری دنبال می شود، گفت: امیدواریم تا پایان دورهِ کنونی که در خدمت همشهریانِ شریف هستیم بتوانیم بخشی از آلامِ ساکنین محلات کم برخوردار را از طریق توسعه فضای سبز، احداث بوستان، کارهای فرهنگی، رفع خرابی معابر و... بکاهیم و آنها را از فراموشی خارج نماییم.

عمار ایزد یار افزود: ما بنایِ کار جهادی داریم و اساساً بدون تلاش مضاعف نمی توان پاسخگوی این حجم از مشکلات و عقب ماندگی ها بود، واقعیت آن است که کرج صرفاً ویترین زیبایِ هسته مرکزی آن نیست بلکه در گوشه هایی از شهر، مثلِ همین محله ای که امروز در آن جمع شده ایم، آثاری از محرومیت هایی مشاهده می شود که حقیقتاً ایجاد شرمندگی می نماید.

ایزدیار خاطرنشان کرد: مفتخریم که سیاستِ محله محوری را دنبال می کنیم و ترددِ مسئولان شهری به کانون های جعمعیتی کم برخوردار صرفاً محدود به ایام انتخابات نمی شود و باید گفت که بخش اعظمی از انرژی ۹ ماهه دوره کنونی مدیریت شهری در بخش ها و مناطقِ فراموش شده تخلیه گردیده و اقداماتِ بسیار خوبی برای تامین اولیه ها و حداقل های خدمات شهری را شامل می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید جهادِ تحریف را به جهادِ تبیین تغییر دهیم و اجازهِ پمپاژ یأس و ناامیدی در جامعه را به احدی ندهیم، گفت: گرچه نقدهایی وجود دارد لکن نمی توان بر اقداماتِ خوب صورت گرفته نیز چشم پوشی نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =