کد خبر: 29918
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
خانه بهداشت

معاون توسعه مدیریت، منابع‌ و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تخصیص اعتبارات جدید برای توسعه خانه‌های بهداشت روستایی در استان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، دکتر حسن براتی‌زاده اظهار کرد: خانه بهداشت روستای بیدک با متراژ ۷۵ مترمربع با مشارکت دانشگاه و مجمع خیرین سلامت استان آغاز شد اما این پروژه به علت کمبود اعتبار در مرحله سفت‌کاری متوقف شده بود.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده، اعتبار جدید به میزان ۲.۵ میلیارد ریال به این پروژه تخصیص یافت، ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی مجمع خیرین و نظارت دفتر فنی دانشگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد تسریع در روند اجرای پروژه و بهره برداری آن باشیم.

براتی زاده همچنین از تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی به ۸ خانه بهداشت از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی خبر داد و افزود: با اختصاص این اعتبارات، شاهد تکمیل و بهره‌برداری از خانه‌های بهداشت برج، شاه اجاقی، گزآباد، قزل قلعه بالا، سرخسوهاشم، هنامه و قسطی معاون خواهیم بود.

وی با اشاره به ساخت بیمارستان در شهرستان راز و جرگلان، گفت: پیگیری برای ساخت این بیمارستان در حال انجام است و به زودی مناقصه ساخت آن برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: به دنبال آن هستیم تا زمین مناسبی را برای اجرای این پروژه دریافت کنیم که دسترسی مردم به این امکان راحت تر باشد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر دسترسی مردم به بیمارستان امام حسن(ع) که در حومه شهر قرار دارد، بسیار سخت است و شهرداری نیز هیچ امکان ترابری را به بیماران و همراهان آن ارائه نمی دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =