کد خبر: 29885
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
زمین ورزشی

نماینده مردم دامغان در مجلس در دیدار با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای صید آباد شهرستان دامغان از پیگیری مشکل آب و درخواست احداث سالن ورزشی در ابن روستا خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خانه ملت؛ علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای صید آباد شهرستان دامغان دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این دیدار گفت: مشکل آب روستای صیدآباد که برآیندی است از مجموعه آبرسانی به پنج روستا و نیز درخواست احداث سالن ورزشی در این روستا از موضوعات مطرح شده در این دیدار بود که مقرر شد طرح پیشنهادی اعضای شورا پیرامون مسأله آب روستا در آینده نزدیک با حضور بنده، فرماندار شهرستان و مسئولان  ادارات در منطقه امیرآباد مورد بررسی و انجام قرار گیرد.

وی در ارتباط با موضوع احداث سالن ورزشی ضمن اعلام اینکه موضوع را از مجاری مربوطه دنبال خواهند کرد، ادامه داد: از آنجا که اولویت دولت تخصیص بودجه به پروژه های نیمه تمام است، در صورت آغاز یک پروژه با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیّران، پیگیری تکمیل پروژه با موانع کمتری همراه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =