کد خبر: 29852
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
شکر

رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان گفت: ۳۰۰ تن برنج، ۱۰۰ تن قندو ۱۰۰ تن شکر در روستاهای همدان توزیع شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما،  علی‌مسعود سعیدی گفت: درصدد هستیم با خریداری چند تن برنج دیگر از طریق سامانه «کالارسان من» متقاضیان را تامین کنیم.


او افزود: به منظور تهیه اقلام ضروری در سطح روستا‌های همدان اقدامات خوبی انجام شده و در این جهت ۳۰۰ تن برنج با نرخ کیلویی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان تهیه و در بیشتر روستا‌ها توزیع شد.

او تصریح کرد: ۱۰۰ تن قند پنج کیلویی به قیمت ۹۰ هزار تومان و زیر قیمت بازار تهیه و توزیع شد همچنین ۱۰۰ تن شکر کیلویی ۱۵ هزار تومان در روستا‌ها توزیع شده است.

رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان از تهیه و توزیع ۱۰ تن گوشت مرغ منجمد کیلویی ۲۰ هزار تومان خبر داد و گفت: ۷ تن گوشت قرمز منجمد نیز کیلویی ۹۵ هزار تومان تهیه و توزیع شده است.

او از توزیع ۴۰۰ کارتن ماکارونی با قیمت ۸ هزار و ۵۰۰ تومان در فروشگاه تعاون روستایی خبر داد.
او در ادامه افزود: دو تن تخم مرغ شانه‌ای ۴۲ هزار تومان نیز توزیع و ۱۰ تن حواله روغن نیز در دست اقدام است که هنوز تحویل نگرفته‌ایم.

به گفته سعیدی؛ کالا‌های اساسی به دست بیشتر روستا‌ها رسیده و مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز وجود ندارد.

او تصریح کرد: ۸ میلیارد تومان اعتبار برای تهیه این اقلام هزینه شده که با همکاری جهاد کشاورزی، و اداره کل صمت و فرمانداری همدان بوده که امیدواریم ادامه‌دار باشد.

او گفت: از طریق سامانه بومی «کالارسان من» نیز توزیع بخشی از اقلام انجام شد و در این زمینه مشتریان اقلام مورد نیاز خود را در این سامانه ثبت می‌کردند که درب منزل تحویل آن‌ها می‌شد که درصدد هستیم باز هم برنج از اداره صمت بگیریم و از طریق سامانه "کالارسان من" توزیع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =