کد خبر: 29831
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
روستای چهر

رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان هرسین گفت:روستای چهر با فعالیت 150 ورزشکار به عنوان قطب ورزش روستایی شهرستان هرسین شناخته می شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمانشاه، فتاحی در ادامه بازدید اعضای هیآت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان هرسین از خانه های ورزش روستایی این شهرستان  گفت: روستای چهربا دارا بودن ۷۰۰خانوار و تعداد ۱۵۰ورزشکار فعال در رشته های ژیمناستیک،فوتسال،بدنسازی،قطب ورزش روستایی هرسین به حساب می آید.

وی گفت: در این روستا همچنین تعدادی از ورزشکاران دارای مقام های کشوری جودو هستند.

فتاحی با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی از نونهالان این روستا در اردو انتخابی مسابقات کشوری حضور دارندادامه داد: با توجه به ظرفیت بالای روستاها برای پرورش استعدادهای ورزشی باید بتوانین با حمایت مسئولان  مشکلات کمبود امکانات در این روستاها را مرتفع سازیم.

قنبری نایب رئیس این هیات نیز در بازدید روستای چهر گفت: مشکلاتی که در طی سالیان گذشته در مسیر توسعه ورزش روستایی وجود دارد را نمی توان  یک شبه حل کرد اما تمام تلاش خود را برای حل این مشکلات به کار خواهیم بست.

وی بیان کرد: به دلیل شرایط مناسب ، این روستا به عنوان میزبان مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری ( جام پرچم ) شهرستان هرسین معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =