کد خبر: 29737
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
کشاورزی

۳۵ درصد از تسهیلات بنیاد برکت در شهرستان سامان به بخش کشاورزی اختصاص یافت.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، نماینده بنیاد برکت در چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی در روستا‌ها گفت: ۳۵ درصد تسهیلات بنیاد برکت در شهرستان سامان به بخش کشاورزی اختصاص پیدا کرد.

روانبخش رئیسیان در دومین کمیته توسعه اشتغال شهرستان سامان افزود: ۳۵ درصد تسهیلات بنیاد برکت در بخش کشاورزی، ۳۵ درصد در حوزه صنعت، معدن و تجارت و خدمات فنی، ۲۵ درصد در زمینه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و پنج درصد به فعالیت‌های دانش‌بنیان و کار از راه دور اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: داوطلبان دریافت تسهیلات بنیاد برکت با مراجعه به اپلیکیشن جامع برکت به نشانی App.barkat.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

 نماینده بنیاد برکت در استان گفت: برای طرح‌های مشاغل خانگی یک میلیارد ریال با ۲ نفر اشتغال‌زایی، برای اجرای کارگاه‌های خُرد سه میلیارد ریال با سه تا پنج اشتغال‌زایی و برای کارگاه‌های کوچک پنج میلیارد ریال با سه تا ۶ نفر اشتغال‌زایی تسهیلات پرداخت می‌شود.

رئیسیان افزود: این تسهیلات با کارمزد ۱۰ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه در اختیاری متقاضیان واجدشرایط قرار می‌گیرد و ملاک تقسیم‌بندی مشاغل براساس سرانه شغلی و تعداد اشتغال‌های ایجاد شده است.

امسال اجرای ۳۰۰ طرح اشتغال‌زا در این شهرستان  در دستور کار است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =