کد خبر: 29625
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
گازرسانی

سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی گازرسانی به ۴۹ روستای استان با ۲ هزار و ۹۳۰ خانوار در حال اجرا است.

به گزارش روستانیوز، ریحان بهادر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تکمیل و بهره برداری از این طرح ها ضریب نفوذ گاز روستایی واجد شرایط کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال ۱۴۰۱ به ۹۰ درصد ارتقا خواهد یافت.

وی تاکید کرد: در سال گذشته در بخش گازرسانی روستایی ۴۳ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار و ۶۹۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند و ضریب بهره مندی خانوار روستایی استان به ۸۷ درصد رسید.

سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین سال گذشته، با شعار گاز محور توسعه، گازرسانی به ۴۳ واحد تولیدی صنعتی انجام شد.

بهادار ابراز داشت: با این اقدام مصرف میانگین سالانه حدود ۵ هزار و ۵۲۰ میلیون متر مکعب از سوخت مایع واحدهای گازدار شده با گاز طبیعی جایگزین شد.

سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مطابق آخرین تقسیم بندی استانداری کهگیلویه و بویراحمد  یکهزار و ۱۱۵ روستای واجدشرایط گازرسانی در استان شناخته شده که تاکنون ۹۲۲ روستا به شبکه گاز متصل شده‌اند.

وی بیان کرد: در بخش شهری نیز از مجموع ۱۷ شهر واجد شرایط ۱۷ شهر گازدار شده است.

هم اکنون ۲۲۵ هزار مشترک در استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات شرکت گاز بهره مند هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =