کد خبر: 29496
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
ورزش روستایی

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته 393 خانه ورزش روستایی در این استان با همکاری استانداری و شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر به منظور گسترش فضای ورزشی راه‌اندازی و تجهیز شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، ادهم کرد زابلی اظهار داشت: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه با موادمخدر ،استانداری و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می‌شوند.

وی میز پینگ پنگ، راکت و توپ میز فوتبال دستی، صفحه شطرنج، دارت و تاتامی را از جمله تجهیزات این خانه‌های ورزش روستایی عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تجهیز و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی بدون تردید یکی از اقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید است که زمینه‌های لازم را برای بازی کودکان، رشد و پیشرفت نوجوانان و جوانان را زیر سقف امید تا رسیدن به عرصه‌های قهرمانی مهیا ساخته است.

وی بیان کرد: توجه و توسعه ورزش در روستاها ضمن ایجاد عدالت در توزیع سرانه‌های ورزش سبب کشف و پرورش نیروهای جوان و استعدادهای نهفته ورزشی بسیاری در روستاهای این استان می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به توسعه ورزش روستایی عشایری گفت: سال گذشته یکهزار و 503 برنامه، جشنواره و همایش روستایی و عشایری در روستاهای استان اجرا شد و همچنین 182 چمن مصنوعی مینی فوتبال هم به بهره برداری رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =