کد خبر: 29468
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه آماده تامین انرژی گاز طرح های بزرگ و کوچک صنعتی در این استان هستیم گفت: فرآیند اخذ انشعاب در حوزه های مختلف تسریع شده است.

به گزارش روستانیوز، سیدرضا غفاریان اظهار کرد: در زمینه اخذ مجوزها و کاهش بروکراسی ادارای گام های خوبی برداشته شده که منجر به تسهیل و تسریع  فرآیند اخذ انشعاب چه در حوزه خانگی ، عمومی و چه صنعتی شده و این مهم علی الخصوص در بخش صنعتی به واسطه ارتباط تنگاتنگ این حوزه با اشتغال زایی  با یک برنامه مدون عملیاتی شده است.

 وی تصریح کرد: در راستای تولید و اشتغال زایی این اطمینان خاطر را به سرمایه گذاران می‌دهیم که جای هیچ نگرانی در تامین زیرساختها نیست.

غفاریان به توسعه زیرساختهای گاز طبیعی در اقصی نقاط استان اشاره و زمینه های لازم را برای آغاز طرح‌های جدید سرمایه‌گذاری به منظور جهش تولید و اشتغال زایی را بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: با ایجاد مشوق ها و رفع بروکراسی‌ها در جلب اعتماد سرمایه گذاران آمادگی لازم را برای جذب مشترکین صنعتی و تامین انرژی طرحهای بزرگ و کوچک صنعتی را داریم.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز به ارائه آماری از مشترکین جدید اشاره کرد و گفت: به منظور زدودن محرومیت‌ از مناطق کمتر توسعه یافته روستایی استان البرز و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق، از ابتدای سال گذشته تعداد 5260 عدد انشعاب گاز جدید در سطح استان نصب شده که از این تعداد 2309 علمک در شهرها و 2951  انشعاب گاز طبیعی در روستاها بوده، که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان البرز با احتساب تعداد علمک های نصب شده در سال گذشته به 284/929 انشعاب رسیده است.

وی ارتقای ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای استان را شاخص مهمی در راستای برقراری عدالت اجتماعی و اشتغال پایدار برشمرد و گفت: از کل علمک های نصب شده در سطح استان 83  درصد در شهرها و 17  درصد در روستاهای سطح استان نصب شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =