کد خبر: 29448
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
امام جمعه بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شهرها و روستاهای استان بوشهر با محرومیت‌های فراوانی روبرو هستند که باید برای رفع این محرومیت‌ها تلاش اساسی انجام شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در نشست با جهادگران استان بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر جهادگران اقدامات بسیار خوبی را در راستای ارائه خدمات به مردم و رفع محرومیت‌ها داشته‌اند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان بوشهر بیان کرد: این گروه‌های جهادی نقش بسیار مهمی را در رفع محرومیت داشته‌اند و همیشه پای کار برای مردم هستند.

امام جمعه بوشهر بر لزوم حرکت در مسیر توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان در سطح استان تاکید کرد و ادامه داد: در صورتی که برای رفع محرومیت استان به صورت دانش‌بنان فعالیت نشود، مشکلات استان هیچ گاه حل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر منطقه ویژه علم و اقتصاد در ایران است خاطرنشان کرد: لازم است از این ظرفیت استفاده شود تا با تولید ناخالص ملی علاوه بر محرومیت‌زدایی بتوان به اقتصاد ملی نیز کمک شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری بر لزوم برنامه‌ریزی اصولی و دقیق برای رفع محرومیت‌های استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: سند کلان رفع محرومیت استان بوشهر باید به صورت منطقه‌ای تدوین شود.

وی به محرومیت‌های فراوان استان بوشهر در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: استان بوشهر به دلایل گوناگون دچار یک محرومیت و فقر گسترده به ویژه در روستاها و حواشی شهرها است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: هرچقدر از مرکز استان دورتر می‌شویم این فقر و محرومیت گسترده‌تر می‌شود و این در حالی است که استان بوشهر، پایتخت انرژی ایران، سومین اقتصاد ایران و نخستین استان در تولید درآمد سرانه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =