شهردار کرج

شهردار کرج گفت: پرونده مطالبات کلان و برخی توافقات گره خورده را امسال با هدف استیفای حقوق شهرداری، ایجاد منابع درآمدی و رعایت قانون ورق خواهیم زد و با حمایت های شورای شهر، در جهت تحقق عدالت اجتماعی گام بر می داریم.

به گزارش روستانیوز به نقل از پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی در چهل و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج ضمن تبریک روز کارگر و روز معلم ضمن قدردانی از شورای ششم برای تعیین تکلیف مجموعه مشارکتی پارک ایران زمین اظهار کرد: قرارداد پروژه مشارکتی «ایران زمین» با محوریت راه اندازی مجتمع تجاری – رفاهی در سال ۱۳۸۸ منعقد ولی به دلیل اختلاف ایجاد شده بین شهرداری و سرمایه گذار مسکوت مانده بود.  وی ادامه داد: اگر با نگاه امروز و شرایط فعلی به این پروژه نگاه کنیم، شاید واگذاری یا تغییر کاربری این زمین برای شهرداری صرفه اقتصادی بیشتری به همراه داشته باشد ولی به گذشته نمی‌توان بازگشت و هرچقدر تصمیم گیری در خصوص آن کندتر انجام شود، بازخوردی که باید برای مجموعه مدیریت شهری داشته باشد کم رنگ تر خواهد شد.

شهردار کرج گفت: باید با همدلی شورا در خصوص این پروژه تصمیم گیری درستی شود تا شهر و شهروندان از نتایج آن منتفع شوند.البته ممکن است تصمیم به واگذاری این زمین یا حفظ آن به عنوان منبع درآمد پایدار گرفته شود تا عواید آن برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استفاده شود.

سعیدی ادامه داد: باور داریم؛ با بررسی اقدامات گذشته و پیگیری ویژه مواردی که بلاتکلیف و معطل مانده اند، می توان ظرفیت بسیار خوبی در جهت احقاق و استیفای حقوق شهر و شهرداری، وصول مطالبات کلان، درآمدزایی و جلوگیری از تضییع حقوقِ شهر و شهروندان را شاهد بود و الحمدلله در سالِ جدید شاهد برداشتن گام های بلندی در همین راستا هستیم.

شهردار کرج با تاکید بر ضرورت اتخاذ راه و کار مدونی برای کمک به گروه‌های مردم نهاد، هیئت‌های مذهبی و مجموعه های فرهنگی اتخاذ شود، توضیح داد: لایحه ای در این خصوص تنظیم شده که با تصویب آن میزان و نحوه کمک شهرداری به این مجموعه‌ها در چارچوب مشخصی صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =