کد خبر: 29389
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در طول امسال ۴۴ روستا در اقصی نقاط ایلام گازدار می‌شوند و گازرسانی به ۱۴ روستای دیگر نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش روستانیوز، عباس شمس‌اللهی  اظهار کرد:  در هفته دولت امسال، ۱۵ روستا گازدار و بیش از ۶۱۴ خانوار دیگر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد شد و ضریب نفوذ گازرسانی در روستاهای استان افزایش خواهد یافت.
وی با بیان اینکه ۱۴ روستا در هفته دولت و دهه فجر امسال در سطح استان کلنگ‌زنی خواهد شد، گفت:در ایام الله دهه مبارک فجر امسال نیز ۲۹ روستا در اقصی نقاط استان گازدار خواهد شد که با اتمام گازرسانی به این روستاها نیز بیش از ۱۲۲۱ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه برای گازرسانی به این  ۴۴ روستادر هفته دولت و دهه فجر، پیمانکار انتخاب و در مرحله اجرا است و در مجموع  ۲۷۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا خواهد شد.
شمس‌اللهی با بیان اینکه در هفته دولت و دهه فجر امسال نیز ۱۴ روستا کلنگ زنی خواهد شد که با گازرسانی به این تعداد روستا بیش از ۳۳۰ خانوار دیگر از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد شد، تصریح کرد:  هم‌اکنون این تعداد روستا در اقصی نقاط استان در دست مطالعه و بررسی همکاران قرار دارند.
وی به روستاهای قابل افتتاح در هفته دولت امسال اشاره کرد و گفت: این روستاها شامل «سرابنقل»، «سیاه‌گاو» و «مژاره» در آبدانان، «کمول» و «کمول محمدزمان» در چرداول، «بانکلان»، «تورم»، «گاودول» و  رودبره هلیلان، «دره دول» و «گرزلنگر» در دره‌شهر، «آگره‌بید» ، «تختان» و «بیشه‌دراز» در  دهلران و «وری» در ملکشاهی است.
شمس‌اللهی به روستاهای قابل افتتاح در دهه فجر امسال را  «سرتنگ» زرنه ایوان، «بان‌قلا»، «بیشی‌علیا»، «پیازآباد»، «پیامن سفلی» و «علیا» و «وسطی»، «چال‌خشک»، «چاله‌چاله»، «چشمه‌کبود»، «سرچلوسگان» سفلی و علیا، «سره‌ویان»، «سول‌آباد»،«شهمیار»، «گلدره»، «گولاب»، «ورمله»، «کلگه»، «تیراندازگه»، «کپرگه»، «داربیدکرنی» و «داروند» هلیلان، شهرک «کاور توه‌طاق»، «هاویان» و «سمانه»، «ابوغویر» و «چم‌هندی» دهلران و «چشمه پهن» ملکشاهی اعلام کرد.

خبرنگار: بابک کلانی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =