کد خبر: 29238
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
راه روستایی

مدیرکل هماهنگی مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: پس از بارش‌های بهاری ۲ روز گذشته در استان، امروز راه ارتباطی ۲۶ روستا باتلاش عوامل راهداری و فرمانداری‌ها بازگشایی شد.

به گزارش روستانیوز، محسن نجات شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود این، هم اکنون راه ارتباطی ۱۰ روستا شامل سه روستا در چناران، سه روستا در کلات، ۲ روستا در درگز و ۲ روستا در باخرز همچنان در اثر سیلاب بسته است.

وی گفت: البته فرمانداران باخرز و کلات اعلام کرده اند تا ساعتی دیگر ۵ راه ارتباطی مسدود در این مناطق بازگشایی می‌شود اما باز شدن سایر راه های روستایی به فروکش کردن سیلاب ها بستگی دارد.

مدیرکل هماهنگی مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: براساس گزارش شرکت آب و فاضلاب، آب شرب همه مناطق استان برقرار شده است و همچنین مطابق گزارش ها قطع برق نیز در این مناطق مختل نشده است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، پیش بینی می شود فردا چهارشنبه بارش های رگباری و رعد و برق، همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در شمال استان روی دهد که البته وزش باد شدید موقت نیز در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

بر این اساس طی روزهای پنجشنبه و جمعه از حجم و دامنه بارندگی کاسته شده و بارش‌ها به مناطق شمالی خراسان رضوی محدود می شود.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =