کد خبر: 29198
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
آبرسانی

پارسال مشکلات کمی و کیفی آب در یکهزار و ۱۰۰ روستای استان خوزستان رفع شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: در سال گذشته با تلاش و پیگیری نهادها، دستگاه‌های اجرایی، سپاه پاسداران، بسیج و ... موفق شدیم مشکل آب یک هزار و ۱۰۰ روستای استان را از لحاظ کمی و کیفی رفع کنیم.

محمدرضا کرمی نژاد با بیان اینکه مشکل کمی و کیفی آب در ۱۶۰ روستای دیگر از جمله؛ دُب حردان، شموس و... در روز‌های آینده رفع خواهد شد، افزود: پیش بینی می‌شود بحران آب در شهرستان دشت آزادگان اتفاق بیفتد.

وی درخصوص آخرین وضعیت طرح آبرسانی غدیر گفت: این طرح هم اکنون آب مورد نیاز شهر‌های اهواز، دشت آزادگان، سوسنگرد، خرمشهر و آبادان را تامین می‌کند، البته قرار است تا پایان تیرماه با ظرفیت ۲ برابری آماده بهره برداری شود که با پیگیری‌های سازمان آب و برق خوزستان به سرعت در حال انجام است.

کرمی نژاد به اجرای طرح محرومیت زدایی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و پیگیری دولت و پشتیبانی مجلس اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح ۱۸۹ روستا پیش بینی شده بود، اما با پایش‌های انجام شده یک هزار و ۶۱۲ روستای محروم از آب پایدار شناسایی شد.

به گفته این مقام مسئول، با موافقت این قرارگاه محرومیت زدایی، مشکل آب این تعداد روستا نیز در آینده‌ای نزدیک رفع خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان می‌گوید: دهدز یکی از مناطقی است که مشکلات زیادی دارد و با انتخاب پیمانکار و تامین لوله‌های مورد نیاز، بعد از تعطیلات عید سعید فطر اجرای آبرسانی آغاز و اهالی آن از آب پایدار بهره مند می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =