کد خبر: 28720
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
اشتغال

استاندار اصفهان گفت: برگ برنده اقتصاد دنیا، ایجاد برند و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک همراه با صنایع کلان است.

به گزارش روستانیوز به  نقل از ایسنا، سید رضا مرتضوی، امروز(پنجشنبه، اول اردیبهشت) در کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید که در شهرستان بخوار برگزار شد، با دستور کار رسیدگی به درخواست‌های مردم و مسئولان شهرستان با بیان اینکه برگ برنده اقتصاد دنیا، ایجاد برند و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک همراه با صنایع کلان است، اظهار کرد: صنعتی شدن شهرستان برخوار نباید باعث حذف واحدهای تولیدی دام و طیور خُرد و از بین رفتن واحدهای تولیدی در روستاها و مشاغل خانگی شود و دستگاه‌های مربوط مکلف هستند از صنایع کوچک و تولیدی حمایت قاطع، کارآمد و هدفمند کنند.

وی بر ضرورت هم‌افزایی و همراهی و همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها برای حل مشکلات و مسائل شهرستان برخوار تاکید و خاطر نشان کرد: همه مدیران شهرستانی و استانی مکلفند براساس ضوابط قانونی در راستای تحقق موثر وظایف خود در خصوص رفع گرفتاری‌های مردم اقدام موثر، چابک و راهگشا کنند.    

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان در این نشست مقرر شد، مسائل و مشکلات مجتمع‌های صنعتی و تولیدی آجر که از انباشته چندساله آن می‌گذرد با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ظرف چندماه آینده طی برنامه‌ای جامع و مدون، تصمیم سازی و عملیاتی شود تا به واسطه این موضوع سرنوشت ۳ هزار واحد صنعتی ساماندهی شود.

همچنین مسائل منطقه صنعتی دولت‌آباد با گستره ۱۷۰۰ هکتاری به خصوص رعایت مستمر ضوابط زیست محیطی مورد بحث، تبادل نظر و تصمیم سازی قرار گرفت.

در خصوص تامین نیروی الکتریسیته، برای سه منطقه صنعتی شالباف، کمشچه و دولت‌آباد و موضوع تامین عرصه برای این سامان بخشی به این دغدغه عمومی طرح که مقرر شد طی ماه‌های آینده با تأمین زمین و اعتبار لازم، مقدمات اجرای پست برق مورد نیاز، توسط شرکت برق منطقه‌ای فراهم شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =