کد خبر: 28670
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
درمان

رییس بیمارستان ۵۵۳ منطقه‌ای قزوین از اجرای طرح مردم یاری این بیمارستان در یکی از روستاهای محروم شهرستان بویین زهرا خبر داد.

به گزارش روستانیوز، سرهنگ پزشک سیدجواد عبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح مردم یاری ارتش به مناسبت هفته ارتش جمهوری اسلامی و حماسه سازان نیروی زمینی قهرمان و برای کمک به مناطق محروم به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این طرح، پزشکان عمومی به همراه پزشکان متخصص به روستای محروم چلمبر از توابع شهرستان بویین زهرا اعزام شده و ضمن ویزیت بیماران برای پخش داروی رایگان و خدمات پزشکی مورد نیاز مردم محروم این روستا اقدام کردند.

سرهنگ پزشک عبادی خاطرنشان کرد: در این طرح، پزشکان متخصص عفونی ۲۵ بیمار، پزشکان ارتوپد ۳۰ بیمار،متخصص جراحی ۱۵ بیمار، پزشک داخلی ۲۸ بیمار و پزشک عمومی ۱۰ بیمار را معاینه کردند و ۱۰ بیمار نیز از خدمات تزریقات رایگان بهره مند شدند.

رییس بیمارستان ۵۵۳ منطقه ای قزوین اضافه کرد: ارتش پس از دوران دفاع مقدس در بسیاری از رخدادها همانند حوادث غیرمترقبه به یاری مردم میهن اسلامی شتافته و این کمک ها به خصوص در دوران شیوع ویروس کرونا با پرپایی بیمارستان صحرایی در محل قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین جلوه خاصی پیدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =