اداره کل استاندارد استان البرز

سرپرست اداره کل استاندارد استان البرز از صدور 307 پروانه استاندارد برای واحدهای تولیدی و خدماتی استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز، امیرهوشنگ قاسمی گفت: در راستای استانداردسازی محصولات تولیدی استان، در سال گذشته،266 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و 41 پروانه استاندارد تشویقی در البرز صادر شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین پروانه های صادر شده مربوط به صنایع غذایی و کشاورزی می باشد، اظهار کرد: هم چنین در سال 1400، 6  پروانه نشان حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی توسط اداره کل صادر گردید.

سرپرست اداره کل استاندارد استان البرزادامه داد: در این مدت در کمیته علایم استاندارد البرز، اعضای کمیته با تمدید 898 پروانه استاندارد اجباری و 115پروانه استاندارد تشویقی، ابطال 194 پروانه استاندارد اجباری و 18 پروانه استاندارد تشویقی، 102 مورد تعلیق پروانه و نیز48 مورد رفع تعلیق پروانه کاربرد علامت استاندارد موافقت کردند.

به گفته قاسمی ؛کمیته علایم، کمیته ای است که وظیفه بررسی نهایی صلاحیت واحدهای تولیدی و خدماتی را در خصوص صدور پروانه استاندارد برای محصول خاص، و تعلیق، رفع تعلیق، ابطال و صدور مجدد آن را بر عهده دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =