کد خبر: 28246
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
خرما

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به توزیع ۱۵ تن خرما و تخم مرغ به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهر کرمانشاه، گفت: این اقلام با ۲۰ تا ۲۵ درصد تخفیف در فروشگاه‌های معتبر تنظیم بازار عرضه شده است.

به گزارش روستانیوز، ایرج صفایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا از عرضه مستقیم پنج تن خرما و ۱۰ تن تخم مرغ ویژه ماه مبارک رمضان در شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: توزیع این کالا های پرمصرف همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و توسط اتحادیه تعاونی های روستایی استان کرمانشاه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: طرح توزیع کالاهای اساسی نیز در سامانه بازرگام با قیمت های تنظیم بازار و تحویل رایگان درب منزل به منظور رفاه حال مردم کرمانشاه همچنان ادامه دارد.

کشت سیب زمینی بهاره برای نخستین بار در تعاونی های تولید روستایی ثلاث باباجانی

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در ادامه گفت: برای نخستین بار ۱۲ هکتار از اراضی تحت پوشش شرکت تعاونی تولید روستایی ازگله واقع در شهرستان ثلاث باباجانی تحت پوشش کشت سیب زمینی بهاره در سامانه گرمسیری رفته است.

صفایی افزود:  بیش از ۴۰ شرکت تعاونی تولید روستایی و کشاورزی با اجرای طرح سامانه گرمسیری در شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی استان کرمانشاه تشکیل گردیده است.

وی به نقش و اهمیت تعاونی‌های  روستایی در اقتصاد و تولید کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین می‌توان با حمایت از تعاونی های روستایی و به تبع آن  افزایش تولید و رونق اقتصادی امیدوار بود.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستاست که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =