کد خبر: 27964
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
علی نیکزاد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : تا سال ۱۴۱۰ جشن پایان مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی را برگزار می کنیم .

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، نیکزاد امروز ۱۱ فروردین در جریان بازدید از مناطق زلزله زده قطور شهرستان خوی در نقطه صفر مرزی  با بیان اینکه سالیانه ۲۰۰ هزار واحد روستایی مقاوم سازی خواهند شد، تصریح کرد : در سال ۱۴۱۰ جشن پایان مقاوم سازی واحدهای روستایی را در سطح کشور برگزار می کنیم .

نیکزاد از روستاها مرزی بعنوان دژ مستحکم نظام جمهوری اسلامی نام برد و گفت : با عنایات رییس جمهور و مصوبات خوب نمایندگان مجلس با اجرای طرح های هادی ،جدول کشی و احداث معابر روستاها آبادتر از هر زمان دیگری سرو سامان می گیرند .

وی تصریح کرد : با پیگیری های نماینده مردم برای مناطق زلزله زده قطور اعتبارات خوبی اختصاص دادیم و در حال حاضر هم حل مشکلات واحدهای زلزله زده این بخش هستیم .

عادل نجف زاده، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس نیز در این بازدید ضمن تشکر از حضور رییس بنیاد مسکن در نقطه صفر مرزی بخش قطوربرای رسیدگی و پیگیری امور روستاهای زلزله زده  اظهار کرد : در حال حاضر ۵ هزار واحد مسکونی زلزله زده در بخش قطور احداث شده اند.

وی تصریح کرد : در جریان سفر رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیگیر حل مشکلات واحدهای مسکونی باقی مانده و اجرای طرح های هادی و عمران روستایی این روستاهای زلزله زده هستیم .

نماینده خانه ملت اظهار کرد : از لحظه ای که در بخش قطور زلزله رخ داده شبانه روز پیگیر مسایل و مشکلات مردم این بخش هستیم و کارهای بسیار ارزشمندی در بخش احداث مسکن و طرح های عمران روستایی در این بخش صورت گرفته است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =