کد خبر: 27924
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
موزه میراث روستایی گیلان

فرماندار شهرستان رشت گفت: در سال جدید بیش از ۱۱۰۰۰ نفر از هموطنان در بازدید از موزه میراث روستایی گیلان با سبک معماری، شیوه زندگی و صنایع دستی گیلانیان آشنا شده‌اند.

به گزارش روستانیوز، حمیدرضا امام پناهی امروز در حاشیه بازدید از موزه میراث روستایی گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به تحقق انتظارات در افزایش ورود گردشگران به شهرستان رشت در نوروز ۱۴۰۱، اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی امسال شاهد افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی ورود گردشگران به شهرستان رشت نسبت به مدت مشابه سال قبل و افزایش بیش از ۴۰ درصدی نسبت به پیش از شیوع همه‌گیری کرونا در دو سال قبل بوده‌ایم‌. 

فرماندار شهرستان رشت بازدید افزون بر ۱۱۰۰۰ از موزه میراث روستایی گیلان را ظرفیت بزرگ برای آشنایی با شیوه معماری بومی، نوع زندگی‌، چگونگی سازش با اقلیم و صنایع دستی استان دانست و افزود: از آغاز سفرها تاکنون شاهد اقامت بیش از ۱۴۰۰۰۰ نفر از گردشگران در سطح هتل‌ها و مراکز اقامتی شهرستان رشت بوده‌ایم.

نماینده عالی دولت در مرکز استان گفت: موزه میراث روستایی گیلان، پارک جنگلی سراوان، هتل ایران، قصر بازی، موزه رشت، کاروانسرای لات و موزه رشتی دوزی کلاه فرنگی از جمله اماکنی است که به همت اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان رشت آماده بازدید و استقبال از هموطنان ارجمند می‌باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =