کد خبر: 27842
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
میوه

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: تعداد غرفه های توزیع میوه نوروزی در سطح استان در ابتدا ۱۵۳ غرفه بود اما با توجه به استقبال مردم، این تعداد به ۱۶۰ غرفه افزایش یافته است.

به گزارش روستانیوز، محمدامین معین‌راد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص توزیع میوه عید با قیمت دولتی اظهار کرد: توزیع میوه عید با قیمت دولتی به صورت مستمر در حال انجام است و مردم تاکنون نیز استقبال خوبی از این موضوع داشته اند.

وی با اشاره به اینکه توزیع میوه عید تا روز ۱۳ فروردین ماه ادامه دارد، افزود: همچنین میوه عید با قیمت مصوب دولتی در سامانه بازرگام اهواز بارگذاری شده است و مردم علاوه بر مراجعه حضوری برای خرید میوه، می توانند به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهند.

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: تعداد غرفه های توزیع میوه عید در سطح استان در ابتدا ۱۵۳ غرفه بود اما با توجه به استقبال مردم، این تعداد به ۱۶۰ غرفه افزایش یافته است.

معین راد در خصوص قیمت میوه عید تصریح کرد: هر کیلوگرم پرتقال تامسون ۱۰هزار تومان، هر کیلوگرم سیب قرمز ۱۱ هزار تومان و هر کیلوگرم سیب زرد ۱۲ هزار تومان است، همچنین این میوه ها از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه توزیع میوه با روندی کنترل شده و معقول انجام می شود، ادامه داد: نظارت و بازرسی بر توزیع این میوه ها به صورت مداوم و پیوسته انجام می شود تا میوه به دست مصرف کننده واقعی یا همان مردم برسد و میوه ها سر از فروشگاه های میوه در نیاورند.

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: میزان میوه تخصیص یافته به خوزستان نسبت به سال گذشته به میزان یک هزار تن افزایش یافته است و جای نگرانی از بابت به اتمام رسیدن این سهمیه وجود ندارد.

معین راد ادامه داد: این قول را می دهیم تا روز ۱۳ فروردین میوه وجود داشته باشد و مردم دغدغه ای از این بابت نداشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =