کد خبر: 27734
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
میوه

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از توزیع میوه شب عید در ۱۴۰ مرکز در سطح استان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، ایرج صفایی با اشاره به آغاز عرضه میوه تنظیم بازاری در ۱۴۰ مرکز در سطح استان، گفت: هیچ کمبودی برای عرضه میوه شب عید در استان نداریم.

صفایی  با اشاره به خرید 500 تن پرتقال و 250 تن سیب زرد و قرمز برای تامین میوه شب عید مردم استان، افزود: نوروز گذشته نیز همین میزان سیب و پرتقال خریداری شده بود که بیش از نیاز استان بود.

صفایی اضافه کرد: با تصویب کارگروه تنظیم بازار استان پرتقال با قیمت هر کیلوگرم ۱۰ هزار تومان و سیب درختی زرد و قرمز هر کیلوگرم ۱۲ هزار تومان عرضه می شود که پس از کسر وزن سبد تحویل مشتری خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه بین 60 تا 70 درصد میوه مورد نیاز بازار شب عید استان از طریق میادین میوه و تره‌بار تامین می‌شود، گفت: هدف از توزیع میوه با نرخ مصوب دولتی کنترل قیمت میوه در بازار شب عید استان است.

صفایی با بیان اینکه  بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته حدود 20 درصد میوه شب عید استان به صورت اینترنتی و  از طریق سامانه بازرگام عرضه خواهد شد، گفت: مردم کرمانشاه می‌توانند با مراجعه به سایت و برنامه بازرگام و ثبت نام در آن به آدرس https://kermanshah.bazargam.com/ نسبت به تهیه میوه تنظیم بازار شب عید بصورت تحویل رایگان درب منزل اقدام نمایند.

وی در ادامه گفت: مردم استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران‌فروشی در مراکز عرضه میوه با شماره 124 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =