کد خبر: 27701
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
گردشگری روستایی

استاندار سمنان با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های گردشگری نوروزی، گفت: معرفی روستاهای استان و افزایش ماندگاری مسافران راهبرد نوروز ۱۴۰۱ است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی خدمات سفر استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه معرفی روستاهای استان سمنان راهبرد نوروز ۱۴۰۱ است، تاکید کرد: روستاهای استان نقش بسزایی در تکمیل چرخه گردشگری دارند.

وی افزود: روستاهای هدف گردشگری و سایر روستاهای سطح استان که از اماکن تاریخی و گردشگری برخوردار هستند به منظور اشتغال‌زایی، ارتقا اقتصاد روستایی و افزایش ماندگاری مسافر، به معرفی روستا در مسیر دید مسافران بپردازند.

استاندار سمنان با اشاره به ضرورت توجه و نظارت بر چرخه ارائه خدمات به زائران رضوی و مسافران نوروزی، گفت: بازدید مستمر در ایام نوروز ۱۴۰۱ از مجتمع‌های خدماتی بین راهی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران در دستور کار باشد.

هاشمی افزود: بعد از ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱، دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان به واسطه نوع خدمات ارائه شده به مسافران و زائران و اقدامات صورت گرفته ارزیابی خواهند شد.

وی همچنین گفت: تلفات جاده‌ای در ایام نوروز یکی از موارد بسیار جدی و حائز اهمیت است که ضرورت دارد در این خصوص اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد تا شاهد عدم تلفات در این ایام باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =