کد خبر: 27366
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
مدرس خیابانی

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت برندسازی محصولات کشاورزی تولیدی استان گفت: پارک علم و فناوری برای برندسازی، بازاریابی صادراتی و هدفمند محصولات کشاورزی تلاش کند.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در حاشیه بازدید از مجتمع گلخانه‌ای شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: کشاورز، دهقان و زارع ما کار بازاریابی بلد نیست این افراد در طول سال زحمت را می‌کشند و سود اصلی را دلالان می‌برند.

وی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان باید به بحث بازاریابی محصولات کشاورزی کمک کند افزود: ایجاد واحدهای بسته‌بندی محصولات کشاورزی ضروری است و در دنیا محصولات به صورت فله عرضه نمی‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: برند سازی محصولات کشاورزی کاری اقتصادی است و پارک علم و فناوری باید روش‌های نوین فروش را در میان کشاورزان استان ترویج دهد.

امان اله طوقی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان نیز در جریان این بازدید گفت: در مجموع بیش‌از ۳۰۰ هکتار فضای گلخانه در این استان بیشترین کشت خیار و سپس گوجه فرنگی، فلفل دلمه‌ای، بادمجان و توت فرنگی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =