کد خبر: 27310
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
مخابرات

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: توسعه و تقویت بسترهای مخابراتی با سرمایه گذاری ۹۶ میلیارد ریال در پنج روستای شهرستان سروآباد اجرا و به بهره برداری رسید.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار کرد: شهرستان سروآباد به عنوان یکی از مناطق بکر و سرسبز استان دارای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است.

وی افزود: با در نظر گرفتن موقعیت خاص و ورود گردشگران به این منطقه، اقدامات توسعه‌ای و زیرساختی قابل توجهی از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهرستان صورت گرفته است.

وی تقویت و ارتقای تکنولوژی سایت‌های تلفن همراه به 4G و 3G را یادآور شد و اظهار داشت: این مهم شرایط انجام کسب و کارهای بومی، حضور دانش آموزان و دانشجویان در کلاس‌های آنلاین در زمان همه گیری ویروس کوید ۱۹، ارسال پیام از طریق دیتا و VOICE به صورت همزمان و … را در بستر فضای مجازی و الکترونیکی با کیفیت بالاتر مهیا ساخته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به ایجاد مرکز مخابراتی، نصب تجهیزات مخابراتی جدید، ایجاد مرکز ADSL و ظرفیت سازی پورت‌های جدید اینترنت پرسرعت مخابرات در این شهرستان اشاره کرد و گفت: اجرای این سه پروژه در حوزه سیستم‌های مخابراتی موجب ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها در سروآباد شده است.

حکمت به برقراری ارتباط در شرایط سخت و یخبندان با توجه به ارتفاعات منطقه اورامان در شهرستان سروآباد اشاره کرد و افزود: همکاران منطقه کردستان به واسطه رعایت اصل مشتری مداری و جلب اعتماد آنان نسبت به محصولات و خدمات مخابراتی همواره در تلاش هستند تا شرایط بهره مندی از سرویس‌های مخابراتی در سطح کلاس جهانی را برای ساکنین این منطقه فراهم آورند.

وی تصریح کرد: اجرای پنج پروژه با اختصاص ۹۶ میلیارد ریال در نقاط روستایی شهرستان سروآباد از جمله استراتژی‌های منطقه کردستان در راستای برقراری عدالت اجتماعی و ارائه یکسان خدمات مخابراتی است.

حکمت اظهار داشت: توسعه و ارتقای زیرساخت‌های مخابراتی از برنامه‌های دارای اولویت مخابرات منطقه کردستان است که برای تحقق این مهم و تأمین تجهیزات لازم در شهرستان سروآباد، سرمایه گذاری ویژه را در دستور کار قرار داده ایم.

وی عنوان کرد: با اجرای پروژه‌های در دست اقدام، در سال آینده شاهد ارتقای سطح کیفی و کمی سرویس‌ها و خدمات مخابراتی به صورت قابل ملاحظه در این شهرستان خواهیم بود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در پایان سخنان خود اعلام کرد: در حال حاضر ساکنین شهرستان سروآباد از مزایای سرویس‌های ADSL، تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت همراه بهره مند هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =