شهردار کرج

شهردار کرج در دومین جلسه شورای معاونین که با حضور معاونین و مدیران ادارات شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به رفع موانع و مشکلات پیش رو در اجرای پروژه‌های عمرانی عنوان کرد: این پروژه‌ها با دیدگاه ایجاد توازن منطقه‌ای و عدالت اجتماعی هدف‌گذاری شده است.

به گزارش روستانیوز، مصطفی سعیدی سیرایی بابیان اینکه احصاء مشکلات و رفع موانع از پروژه‌ها در اولویت شهرداری قرار دارد،افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص استقبال از بهار ۱۴۰۱، شهر کرج را متحول خواهیم کرد و استقبال متفاوتی از نوروز خواهیم داشت و با توجه به نزدیک شدن به  روزهای پایانی سال، تمهیدات ویژه‌ای در این خصوص از سوی مسئولین مربوطه اتخاذ شود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه هایی که در آستانه فرارسیدن فصل بهار و عید نوروز به منظور استقبال هرچه بهتر از مسافران نوروزی که قصد اقامت و یا اسکان موقت درشهر کرج دارند، گفت: تمهیدات ویژه‌ای جهت خدمات دهی مناسب به این هموطنان توسط شهرداری کرج  اتخاذ شده است.

شهردار کرج ادامه داد:: با توجه به فعالیت مدیریت شهری، مردم باید احساس کنند که بهار متفاوتی خواهند داشت، از این رو، زیباسازی و آماده‌سازی شهر به منظور استقبال از مسافران نوروزی، ایجاد بستر مناسب برای جذب گردشگر، تأمین رفاه و جلب رضایت مسافران نوروزی و پیش‌بینی اجرای برنامه‌های متنوع همچنین اتخاذ تمهیدات لازم برای روزهای پایانی سال به منظور رفاه و ارائه خدمات به شهروندان از اهم برنامه‌های است که باید در طرح  استقبال از بهار پیش بینی و اجرا شود.

سعیدی سیرایی با تاکید بر اینکه برنامه ویژه‌ای از سوی شهردای کرج برای لحظه تحویل سال دیده شود، اخاطرنشان کرد: لازم است با هماهنگی صدا و سیما و با استفاده از ظرفیت پارک ایران کوچک این مهم محقق شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =