کد خبر: 27054
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
نیکزاد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از تامین قیر رایگان برای آسفالت ۴۰ نقطه روستایی در کشور با هدف محرومیت زدایی خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی، نیکزاد در سفر خود به خراسان جنوبی گفت: با عنایت مجلس شورای اسلامی و با هدف محرومیت زدایی قیر مورد نیاز برای معابر روستایی ۴۰ نقطه هدف در کشور در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است.
وی افزود: با همکاری و کمک بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و دهیاری‌ها و هم افزایی این نهاد‌ها قیر را به آسفالت تبدیل و معابر روستا‌های هدف بنیاد مستضعفان را آسفالت خواهیم کرد که یکی از  این نقاط، روستا‌های شهرستان درمیان است.

آقای خسروی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به مصوبه مجلس برای تامین قیر رایگان برای مناطق روستایی خواستار کمک بنیاد مستضعفان در تامین بخشی از هزینه‌های حمل و نقل و تبدیل قیر به آسفالت شد.

افزایش ۳ برابری اعتبار تامین سهمیه قیر خراسان جنوبی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هم در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما با بیان اینکه اعتبار سهمیه قیر خراسان جنوبی امسال به ۴۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افزایش یافت گفت: پارسال اعتبار سهمیه قیر در اختیار بنیاد مسکن استان ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود که امسال افزایش ۳ برابری دارد.
تنها افزود: این اعتبار برای آسفالت معابر روستا‌های استان است که تا پایان سال مالی یعنی تا پایان تیر سال ۱۴۰۱ حدود ۵۵۰ هزار مترمربع از معابر روستا‌های هدف را در استان آسفالت خواهیم کرد.
وی گفت: یکی از مناطق هدف کشوری در این طرح آسفالت معابر روستا‌های شهرستان درمیان است که ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =