کد خبر: 27016
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
اکبر نیکزاد

رئیس بنیاد مسکن گفت: تسهیلات ۲۰۰ میلیونی برای هر واحد در طرح مسکن محرومین پرداخت می شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، اکبر نیکزاد صبح سه‌شنبه در مراسم آغاز ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی که به صورت پایلوت در روستای نوغاب و با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکن محرومین به‌صورت پایلوت در شهرستان مرزی درمیان و در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان آغاز شد نشان از اهمیت این منطقه است.

رئیس بنیاد مسکن با اشاره به اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی بر اساس تفاهم‌نامه بین بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان برای اقشار کم‌درآمد ساخته می‌شود، گفت: این واحدها ویژه مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر است.

نیکزاد درباره نحوه مشارکت بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن در اجرای این طرح افزود: بنیاد مسکن برای ساخت این واحدهای مسکونی ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پنج درصد با بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت می‌کند.

وی گفت: همچنین بنیاد مستضعفان برای ساخت هر واحد ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌کند تا انشا الله مردم با سهولت بیشتری این واحدها را بسازند.

رئیس بنیاد مسکن با اشاره به اینکه شناسایی افراد کم‌درآمد توسط بنیاد انجام می‌شود که مخصوص نیازمندان است که به عللی تحت پوشش نهادهای حمایتی چون کمیته امداد و بهزیستی نیستند.

نیکزاد یادآور شد: در حال حاضر مسابقه خدمت در نظام اسلامی وجود دارد و شخص رئیس جمهور در این زمینه پیشتاز هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =