کد خبر: 26768
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
شهردار کرج

شهردار کرج از تصویب شش هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به‌عنوان بودجه سال ۱۴۰۱ این مجموعه در چهلمین جلسه رسمی شورای شهر خبر داد و گفت:کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج در ۲۶ جلسه نسبت به بررسی و تصویب بودجه شهرداری ۱۴۰۱ شهرداری کرج اقدام کرد که این تلاش جای قدردانی دارد.

به گزارش روستانیوز، مصطفی سعیدی سیرائی با اشاره به اینکه شش هزار و ۱۰۱ میلیارد تومان به‌عنوان بودجه ۱۴۰۱ شهرداری مصوب شده است، افزود: طی حدود یک ماه گذشته، اعضای کمیسیون تلفیق حتی در روزهای تعطیل هم نسبت به برگزاری جلسه اقدام کردند تا بودجه‌ای واقعی برای سال آینده به تصویب برسد.

شهردار کرج با بیان اینکه زمانی که برای تصویب بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شهرداری گذاشته‌شده مسبوق به سابقه نبوده که این امر نویدبخش اتفاقات خوبی در شهر خواهد بود، تأکید کرد: شهرداری خود را ملزم به پیگیری جهت تحقق بودجه مصوب می‌داند و برنامه‌ریزی‌ها انجام‌شده تا این بودجه با اولویت مناطق کم برخوردار هزینه شود.

وی بابیان اینکه از طرف مجموعه شهرداری بر خود واجب می‌دانم از تلاش اعضای شورا برای تصویب بودجه سال آینده قدردانی کنم، گفت: با تصویب این بودجه بدون شک سال آینده شاهد تحولات مثبتی در بخش‌های مختلف عمرانی، اجتماع، فرهنگی و ... شهر خواهیم بود.

شهردار کرج در ادامه با اشاره به تنظیم چندین لایحه برای ارائه در کمیسیون فرهنگی توضیح داد: برای ارائه این لوایح منتظر اصلاح آیین‌نامه‌های مرتبط هستیم.سعیدی سیرائی اضافه کرد: بناشده همه پرداختی‌های امسال شهرداری به مؤسسات فرهنگی و مذهبی، NGOها، ثمن‌ها و... مشخص شود و  کم‌کم به سمت نظام‌مند کردن این پرداختی‌ها پیش برویم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آیین‌نامه می‌توان بر اساس کیفیت و کمیت خدمات مؤسسات و مجموعه‌های مذکور، میزان پرداختی‌های آینده را مشخص کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =