ورزش

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان آذربایجان‌شرقی‌، گفت: المپیاد خانه‌های ورزش روستایی سراسر استان با پیگیری هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی هر شهرستان به‌طور جدی و منسجم در حال برگزاری است.

به گزارش روستانیوز به نقل از فارس، احمد‌ حاجی‌محمدی رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: المپیاد خانه‌های ورزش روستایی سراسر استان با پیگیری هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی هر شهرستان به‌طور جدی و منسجم در حال برگزاری است.

وی افزود: از زمان ابلاغ آیین‌نامه برگزاری مسابقات ورزش روستایی در قالب المپیاد خانه‌های ورزش روستایی تاکنون 845 خانم و 1508 آقا در مجموع 2353 نفر در قالب 84 خانه ورزش روستایی استان در این مسابقات شرکت کرده‌اند که نشانگر توجه جدی روستائیان به این موضوع مهم است.

حاجی‌محمدی ادامه داد: این المپیاد به منزله کشف ورزشکاران علاقه‌مند و مستعد روستایی است تا بتوانیم آنان را به هیأت‌های تخصصی آماتوری معرفی کرده و با توانمندسازی، آنان را به سوی تیم‌های ملی هدایت کنیم.

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: تاکنون تعداد 263 باب خانه ورزش روستایی در سطح استان افتتاح و تحویل دهیاری‌ها شده تا از امکانات آن در راستای توسعه ورزش و ارتقای سطح سلامتی و ایجاد نشاط اجتماعی استفاده شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به تعامل شکل گرفته با دهیاران روستاهایی که خانه ورزش روستایی دارند، مسابقات المپیاد خانه‌های ورزش روستایی در آن روستاها هم به مرور انجام می‌گیرد و قطعاً رشته‌های ورزشی انفرادی از این المپیاد سود خواهند برد، چراکه افراد مستعدی از این راه شناسایی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =