بهزاد رحیمی

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس در بازدید از روستاهای سقز از پیگیری کمبود آب شرب، عدم آسفالت راه روستایی و عدم پوشش شبکه اینترنت این روستاها خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خانه ملت، بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و‌بانه و عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص بازدید از روستاهای بخش مرکزی سقز گفت: در  این بازدید که معاون عمرانی فرماندار ،بخشدار مرکزی و روسای راهداری وحمل و نقل ،بنیادمسکن ، آبفا، اعضای شورای بخش نیز حضور داشتند، از روستاهای سرکل، احمدآبادسرا، شقویف، باغلوجه، بغده کندی، کوچک سفلی از توابع بخش مرکزی سقز بازدید صورت گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با اهالی این روستاها، از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفته و قول مساعد جهت پیگیری مشکلات مطرح شده به اهالی روستاها داده شد.

وی افزود: اعضای شورا ، معتمدین و دهیاران اهم مشکلات خود را از جمله کمبود آب شرب ، عدم آسفالت راه روستایی ، عدم پوشش شبکه اینترنت ، اجرای طرح هادی ، مقاوم سازی مسکن روستایی و ... بیان کردند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس خاطرنشان کرد:  در همین راستا تمام تلاش خویش را در راه خدمت رسانی به موکلان عزیز بکار گرفته و مطالبات به حق آنان را در سطوح استانی وملی تارسیدن به نتیجه ی مطلوب پیگیری خواهم نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =