کد خبر: 26490
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
مسکن روستا

فرماندار تنگستان گفت: این شهرستان درحوزه مقاوم‌سازی و احداث مسکن روستایی با ۸۶ درصد انعقاد قرارداد در سطح استان بوشهر رتبه اول را دارد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، احمد لطفی در جلسه طرح ملی مسکن شهرستان اظهار کرد: ۳۵۰ متقاضی در شهرستان تنگستان در طرح مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند که پس از احراز و پالایش، واجدین شرایط مشخص خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین ثبت‌نام طرح مسکن ملی مربوط به شهر اهرم است، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنگستان با همکاری شهرداران شهرهای اهرم، آباد و دلوار نسبت به اطلاع رسانی لازم در خصوص آغاز عملیات اجرایی طرح مسکن مالی در شهر اهرم داشته باشد.

فرماندار تنگستان تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تنگستان هر ۲ هفته یک بار گزارشی از روند ثبت نام، پیشرفت و کار احداث مسکن ملی در هر سه شهر تنگستان به جلسه ارائه کند.

لطفی خاطرنشان کرد:نیاز است درخصوص تعیین تکلیف زمین طرح ملی مسکن در شهرآباد دفتربرنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری، شهرداری آباد، اموراراضی، منابع طبیعی، بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌های ذیربط در شهرستان ظرف یک هفته هر قدامی که لازم است انجام شود.

وی عنوان کرد: بنیاد مسکن و راه و شهرسازی شهرستان در حوزه خود مالکی در احداث منزل مسکونی با متقاضیان همکاری و همراهی لازم داشته باشند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: این شهرستان درحوزه مقاوم‌سازی واحداث مسکن روستایی با ۸۶ درصد انعقاد قرارداد در سطح استان بوشهر رتبه اول را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =