کد خبر: 26190
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
مدرسه

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از افتتاح ۶ مدرسه در قالب ۱۹ کلاس درس در روستاهای رامهرمز و دشت آزادگان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، علی قربانی در حاشیه افتتاح مدرسه ۲ کلاسه برکت شهید سردار قاسم سلیمانی در رامهرمز که امروز (۲۱ بهمن‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد : این مدرسه با زیربنای ۱۰۹ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید. 

به گزارش ایسنا، مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان با اشاره به افتتاح همزمان چهار پروژه دیگر در رامهرمز بیان کرد: یک مدرسه دو کلاسه با زیربنای ۱۰۹ مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال با مشارک خیرنیک‌اندیش بهروز حقیقی در روستای زویدی رمضان، یک مدرسه سه کلاسه با زیربنای ۱۴۵ مترمربع و اعتبار ۱۴ میلیارد ریال در روستای سلطان‌آباد، یک مدرسه سه کلاسه با زیربنای ۱۴۵ مترمربع و اعتبار ۱۱ میلیارد ریال در روستای اشراق ابوالفارس و مدرسه سه کلاسه شهید خجسته چراغ با زیربنای ۱۰۷ مترمربع و اعتبار ۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند. 

وی افزود: در شهرستان رامهرمز ۱۸ پروژه با ۸۱ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا هستند. 

قربانی خاطرنشان کرد: امروز همچنین یک مدرسه شش کلاسه در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۳۰ مترمربع و زیربنای ۳۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال با مشارکت شرکت پتروشیمی اروند در روستای هوفل علی‌آباد سوسنگرد افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =