کد خبر: 26163
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
هلال

رییس جمعیت هلال احمر ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: گرامیداشت دهه مبارک فجر خانه هلال روستای بهشت‌آباد بمپور برای ارائه خدمات امدادی به مردم این منطقه افتتاح شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا،محمدرضا کرد اظهارداشت: خانه هلال پل ارتباطی است که می‌تواند نقش موثری را در راستای تأمین نیازهای اقشار آسیب‌پذیر و محرومان ایفاء کند و فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی به اقشار محروم، نیازمند و ارائه فعالیت‌های بشردوستانه است.

وی توانمندسازی و تاب‌آوری آحاد جامعه را فلسفه راه‌اندازی خانه‌های هلال عنوان کرد و افزود: پاسخگویی به حوادث در ساعات اولیه، مدیریت شرایط اضطرای توسط مردم، ارائه آموزش‌های امدادی، اصول و روش‌های خدمات داوطلبانه در شرایط عادی و بحرانی در سطح روستا و محلات شهری از اهداف راه‌اندازی خانه های هلال است.  

کرد بیان کرد: فعالیت خانه‌های هلال در اجرای پروژه های حمایتی و درمانی در روستاها و حاشیه‌های شهر موثر است و کیفی بودن تمامی فعالیت‌های خانه‌های هلال از دغدغه‌های اصلی و مهم جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر است.

وی خاطرنشان کرد: تامین تجهیزات اولیه امدادی، جذب و آموزش نیروهای داوطلب از اولویت‌های مهم جمعیت هلال احمر در این مراکز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =